MISI KAMI

MISI KAMI

JOM HAMIL

TALIAN ONLINE DI BUKA 24 JAM SMS/ WHATSAPP SAYA SEGERA

****YOUR TRUST DISTRIBUTOR ARE HERE****

SILA SMS MASA, JUMLAH BAYARAN, NAMA PRODUK DAN ALAMAT ANDA KEPADA

ENCIK AJAI- 0127483550
---------------------------------------------------------------
AKAUN NUMBER AKAN DI BERI MELALUI SMS/ WHATSAPP ATAS FAKTOR KESELAMATAN
---------------------------------------------------------------

Rabu, 21 September 2016

SET BERSALIN SPA N MA

SELAMAT DATANG KE BLOGG KEDAI JAMU KAK ZAH

Set Bersalin Spa & Ma Memang Terbaik


                                             HARGA PASARAN RM300

                                    HARGA KAMI CUMA RM270 FREE POS!!!!!! 

                              limited time only! whatsapp 012.7483550 sekarang.. 



Set Bersalin Spa & Ma

Set Bersalin Spa & Ma ini didatangkan dengan tiga gabungan elemen yang penting iaitu minda, fizikal dan spiritual. Set Bersalin Spa & Ma ini mementingkan kesihatan dan kecantikan sebenar kerana ia adalah berpaksi kepada tiga elemen ini. 

Iaitu Minda yang tenang tanpa sebarang kecelaruan, badan (fizikal) yang sihat tanpa sebarang keletihan dan juga jiwa (spiritual) yang tenang tanpa sebarang gangguan emosi.
Ketiga-tiga elemen ini adalah sangat penting bagi semua ibu yang sedang berpantang dan oleh kerana itulah Set Bersalin Spa & Ma  memastikan supaya kesemua 11 produk yang terdapat di dalam Spa & Ma Maternity Set ini mempunyai kesemua elemen penting tersebut.

Tanpa minda yang tenang, ia akan mendatangkan gangguan emosi yang ketara sehingga menyebabkan masalah psikologi atau penyakit mental ataupun lebih dikenali sebagai meroyan. 

Selain daripada itu para ibu juga perlu menyesuaikan diri dengan perubahan fizikal seperti payudara yang membengkak mahupun susuk tubuh yang tidak lagi menarik.
Tanpa jiwa yang tenteram, gejala kemurungan selepas bersalin juga boleh berlaku. Para ibu yang mengalami perubahan emosi dan gangguan psikologi boleh memberi kesan yang negatif bukan sahaja terhadap diri mereka sendiri tetapi juga kepada bayi yang baru dilahirkan.


Set Bersalin Spa & Ma


SENARAI 11 PRODUK DARI SPA & MA:

1.) Herba Mandian Spa
2.) Jamu Ratu Dara
3.) Feminine Cleanser
4.) Pilis Herba
5.) Minyak Kelapa Dara

6.) Tungku Herba
7.) Lulur Frangipani
8.) Bengkung Ratu
9.) Shape-Up Lotion
10.) Minyak Seri Herba
11.) Gamat Emulsion

Spa & Ma Maternity Set adalah salah satu produk terbaik bagi memenuhi kehendak para ibu. Penelitian terhadap segala aspek pengeluaran bermula dari pembuatan, pembungkusan sehinggalah produk ini sampai ke tangan pelanggan amatlah dititikberatkan. 


Herba Mandian Spa (5 gm x 10 Uncang)
Herba mandian ini sangat praktikal untuk para ibu selepas bersalin kerana ianya telah direka khas dalam bentuk uncang dimana kesemua daun herba disatukan di dalam satu pek
 sekaligus menjimatkan masa anda dan dapat menenangkan emosi seolah berada di spa. 

Ianya memudahkan pengguna dengan hanya merebus uncang di dalam air panas dan 
siap untuk digunakan. Malah, ianya sangat menjimatkan kerana uncang yang telah digunakan boleh digunakan untuk beberapa kali mandian. 

Menariknya herba mandian ini tidak hanya terhad kepada ibu yang sedang berpantang 
sahaja tetapi ianya juga boleh digunakan oleh sesiapa yang ingin mengembalikan tenaga di dalam badan yang kian lesu kerana aktiviti seharian. 


Produk Jamu Ratu Dara (60 kapsul) 
Jamu Ratu Dara ternyata berbeza kerana ianya tidak panas seperti jamu lain yang terdapat di pasaran. Ibu yang sedang menyusukan bayi juga boleh mengamalkan Jamu Ratu Dara kerana ia bertindak untuk memperbanyakkan air susu ibu sewaktu dalam tempoh berpantang. 

Malah bagi ibu-ibu yang mengidamkan bentuk tubuh badan yang langsing selepas bersalin Jamu Ratu Dara ini dapat menurunkan berat badan anda dengan berkesan.

Jamu Ratu Dara dapat mengembalikan tenaga, menegangkan kembali otot-otot dalaman, menyembuh luka bersalin, memulihkan dalaman dan menyempitkan lagi faraj dan boleh mengecutkan rahim. 


Feminine Cleanser (100 ml) 
Feminine Cleanser mempunyai bau yang sangat harum dengan suntikan aroma hebat seperti lavender, rose dan cinnamon yang sungguh asyik dan menenangkan seolah anda berada di spa. Teksturnya yang lembut serta mengeluarkan banyak buih sangat sesuai bagi semua jenis kulit.

Selain keharuman, Feminine Cleanser ini juga memberi penekanan terhadap penjagaan kebersihan dan kesihatan yang sempurna di bahagian intim anda. Anda akan merasa belaian 
Feminine Cleanser dengan kesegaran dan kesejukan sepanjang hari setiap kali anda menggunakannya. 

Pastinya Feminine Cleanser ini dapat meningkatkan hubungan intim suami isteri kerana aspek kebersihan di bahagian sensitif ini kian rapi dan terjaga 


Pilis Herba (50 gm) 
Pilis Herba ini berbau harum berbanding dengan pilis lain. Set Bersalin Spa & Ma sangat menitikberatkan tentang keselesaan ibu bersalin dimana pastinya mereka sangat memerlukan sesuatu yang tidak menggangu fikiran dan emosi mereka ketika sedang 
berpantang. 

Pelbagai aspek telah kami pertimbangkan sebelum mengeluarkan produk Pilis Herba ini. Ini kerana kami melihat kebanyakan Pilis yang terdapat di pasaran adalah berbentuk serbuk. 

Set Bersalin Spa & Ma lebih menekankan aspek mesra pengguna dimana ia lebih mudah dan cepat untuk digunakan kerana ia didatangkan di dalam bentuk pes. Dengan Pilis Herba ini anda tidak perlu lagi membancuh serbuk pilis dengan air.


Extra Virgin Coconut Oil (130 ml) 
Minyak Kelapa Dara adalah produk yang sangat bermutu tinggi. Rata-rata pengguna tahu akan kelebihan yang tedapat di dalam Minyak Kelapa Dara ini kerana ianya mengandungi pelbagai khasiat yang sungguh menakjubkan. 

Pelbagai kajian telah dibuat dan ternyata Minyak Kelapa Dara adalah minyak yang paling baik dan mendatangkan pelbagai kesan positif terhadap penggunanya berbanding dengan minyak lain.

Kebanyakan pengguna yang hamil mengakui bahawa minyak kelapa dara dapat membantu memudahkan proses melahirkan bayi dan dapat membantu menghilangkan “stretch mark” (pada perut) selepas bersalin.

Tungku Herba Set Bersalin Spa & Ma

Tungku Herba (200 gm) 
Tungku Herba ini dirumus dari akar kayu, herba terpilih dan rempah ratus yang menjadikan ia bahan pemulih semulajadi. Tungku Herba berfungsi sebagai “batu tungku”yang mudah dan ringkas. 

Pelbagai kebaikan diperoleh dari Tungku Herba ini kerana kehangatannya dapat membuka liang-liang roma seterusnya memudahkan penyerapan rempah ratus dan herba ke dalam tubuh.

Tungku Herba ini ternyata lebih fleksibel dan ringan untuk digunakan oleh para ibu selepas bersalin. Tidak perlu lagi bersusah payah mencari batu, membakar batu tungku, mencari herba yang sesuai serta tidak lagi perlu membuang masa untuk membalut batu tungku. 

Lulur Frangipani (250 gm) 
Lulur Frangipani berbeza dengan lulur lain kerana Lulur Frangipani ini mempunyai tekstur yang lembut dan tidak terlalu kesat. Baunya yang harum dapat membangkitkan
ketenangan dan keselesaan kepada pengguna.

Lulur Frangipani ini juga mesra pengguna kerana ia didatangkan di dalam bentuk pes. Paling istimewa lulur Frangipani ini mengandungi Collagen, Garam Himalaya serta Glutathione yang dapat mengahalus dan menggebukan kulit. 

Bengkung Ratu (1 Helai) 
Bengkung Ratu adalah bengkung gabungan tradisional dan moden yang dicipta khusus bagi wanita selepas bersalin yang mengimpikan bentuk badan yang langsing serta menawan.

Bengkung Ratu ini sangat efektif untuk mengembalikan bentuk tubuh dan pinggul yang ideal kepada para ibu yang baru saja melahirkan bayi. Bengkung Ratu dapat mengembalikan bentuk badan asal, mengempiskan perut serta merapatkan kembali tulang pinggul selepas bersalin. 

Shape Up Lotion (150 ml) 
Shape-Up Lotion ini tidak seperti losyen biasa kerana ianya tidak berminyak malah mudah menyerap ke dalam kulit. Shape-Up Lotion ini juga agak panas tetapi dijamin tiada rengsaan terhadap pengguna. Ianya juga istimewa kerana sesuai digunakan untuk seisi keluarga malah ianya ringan dan mudah dibawa ke mana saja.


Minyak Seri Herba (50 ml) 
Minyak Seri Herba diformulasi khas untuk mengembalikan tenaga ibu bersalin. Ia juga bertujuan untuk memberi kesegaran yang berterusan sewaktu tempoh berpantang.

Minyak Seri Herba ini berperanan untuk mengurangkan sakit kepala, simptom reumatik, sakit tekak dan juga sakit pada otot-otot, arthritis, gout dan ulser. Ia mengandungi menthol untuk memberi keselesaan kepada pengguna kerana sifatnya yang berangin dan sejuk. 

Gamat Emulsion (245 ml) 
Gamat Emulsion. Ramai yang sedar akan kebaikan Gamat Emulsion namun tidak ramai yang ingin mengamalkannya kerana teksturnya yang berbau hanyir. Kini anda tidak perlu lagi risau kerana Gamat Emulsion ini dihasilkan khas dalam tekstur yang tidak lagi berbau. 

Malah bagi mendorong anda untuk lebih cenderung mengamalkannya, Set Bersalin Spa & Ma datangkan Gamat Emulsion ini dalam bentuk berperisa Oren. Ternyata ianya lebih sedap dan berkhasiat


Set Bersalin Spa & Ma



                                                HARGA PASARAN RM300

                                    HARGA KAMI CUMA RM270 FREE POS!!!!!! 

                              limited time only! whatsapp 012.7483550 sekarang.. 


Fungsi / Kelebihan / Manfaat / Kebaikan Set Bersalin Spa & Ma (Maternity Set) 

  • Sangat berkesan untuk merapatkan dan menghangatkan 
  • bahagian keintiman wanita persis perawan
  • Mengembalikan tenaga batin wanita Merawat 
  • keputihan dengan sangat berkesan
  • Melancarkan perjalanan haid

  • Membantu mengatasi senguggut ketika haid
  • Membantu mengeluarkan sisa-sisa darah haid yang tidak lawas
  • Sangat berkesan untuk membuang angin dalam badan
  • Membantu mengatasi sakit urat Membantu menghilangkan 
  • lesu dan letih badan

  • Memulihkan kembali tenaga
  • Membantu melancarkan peredaran darah
  • Membantu membuang toksin dalam badan
  • Mengecutkan dan menguatkan rahim selepas bersalin
  • Membantu memperbanyakkan susu ibu
  • Membantu memulihkan dalaman wanita yang keguguran
  • Meningkatkan kesuburan wanita
  • Membantu mendapatkan zuriat
  • Melawaskan pembuangan air kecil dan besar
  • Membantu menurunkan berat badan
Herba Mandian Set Bersalin Spa & Ma

KHASIAT HERBA MANDIAN SPA
  • Mengurangkan angin dan membuang toksin dalam badan
  • Melancarkan peredaran darah
  • Membantu melegakan sendi dan saraf yang tegang
  • Mencegah bakteria dan kulat
  • Menyingkirkan sel-sel kulit mati pada tubuh
  • Mengatasi masalah keputihan

  • Memecahkan lemak
  • Menegangkan otot dalaman vagina
  • Mewangikan dan menyegarkan badan serta 
  • menghilangkan bau hanyir
  • Mengurangkan stress
  • Mengembalikan tenaga


Jamu Ratu Dara Set Bersalin Spa & Ma

 KHASIAT JAMU RATU DARA
  • Sangat berkesan untuk merapatkan dan menghangatkan bahagian keintiman wanita persis perawan.
  • Mengembalikan tenaga batin wanita
  • Merawat keputihan dengan sangat berkesan
  • Melancarkan perjalanan haid

  • Membantu mengatasi sengugut ketika haid
  • Membantu proses kitaran haid kembali kepada normal.
  • Membantu mengeluarkan sisa-sisa darah haid yang tidak lawas.
  • Sangat berkesan untuk membuang angin dalam badan
  • Membantu mengatasi sakit urat
  • Membantu menghilangkan lesu dan letih badan
  • Memulihkan kembali tenaga

  • Membantu melancarkan peredaran darah
  • Membantu membuang toksin dalam badan
  • Mengecut dan menguatkan rahim bagi wanita lepas bersalin
  • Membantu memperbanyakkan air susu ibu
  • Membantu memulihkan dalaman wanita yang keguguran
  • Meningkatkan kesuburan wanita
  • Membantu mendapatkan zuriat
  • Melawaskan pembuangan air besar dan kecil
  • Membantu menurunkan berat badan
  • Membantu mencegah barah payudara dan rahim
  • Membantu mecantikkan kulit dan menjadikan muka segar kemerah-merahan
  • Seri awet muda


 KHASIAT FEMININE CLEANSER
  • Membasmi kulat serta kuman bagi mengelakkan keputihan
  • Mempercepatkan pemulihan luka selepas bersalin
  • Menghilangkan kegatalan
  • Mencegah jangkitan kuman
  • Melicinkan dan memelihara kulit
  • Mengharumkan serta menyegarkan bahagian Miss V
  • Menyelesaikan masalah kelembapan
  • Merapatkan Miss V



KHASIAT PILIS HERBA
  • Mengelakkan angin masuk ke dalam kepala
  • Membuang angin
  • Melegakan sakit kepala
  • Melancarkan peredaran darah
  • Mengurangkan gelap mata yang dialami kebanyakan ibu selepas bersalin
  • Mengurangkan keletihan
Extra Virgin Coconut Oil Set Bersalin Spa & Ma

KHASIAT EXTRA VIRGIN COCONUT OIL
  • Meningkatkan sistem pertahanan badan
  • Melancarkan sistem penghadaman dan mengelakkan sembelit
  • Mengatasi masalah keputihan ketika hamil
  • Meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal dan mental
  • Meningkatkan pertumbuhan sel kulit, rambut dan badan

  • Mengurangkan kesan penuaan dan kedutan pada kulit
  • Menghilangkan parut jerawat dan kesan regangan bagi wanita yang hamil
  • Meningkatkan fungsi kelenjar tiroid
  • Meningkatkan kadar metabolisma badan
  • Mengatasi masalah kulit berjerawat, berminyak dan kering

  • Membantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan angka metabolik
  • Sebagai agen pelincir dalam hubungan suami isteri

Tungku Herba Set Bersalin Spa & Ma

KHASIAT TUNGKU HERBA
  • Mengempiskan dan membuang angin dalam perut selepas bersalin
  • Mencairkan ketulan darah dan melancarkan perjalanan darah
  • Melegakan sakit sendi dan sengal pada tubuh
  • Mengecutkan rahim dan urat yang kembang selepas bersalin
  • Memanaskan badan dan melonggarkan otot tegang

KHASIAT LULUR FRANGIPANI
  • Mencantikkan kulit supaya lebih halus, gebu dan cerah
  • Menanggalkan sel-sel kulit mati pada tubuh
  • Memperbaiki tekstur kulit
  • Menghilangkan selulit

  • Memutihkan bahagian tersembunyi seperti di lutut, siku dan celah lengan
  • Melembapkan kulit
  • Melindungi kulit dari sinar matahari
  • Menghindari bau badan dan peluh berbau
Bengkung Ratu Set Bersalin Spa & Ma

KEISTIMEWAAN BENGKUNG RATU
  • Mengembalikan bentuk badan asal
  • Mengempiskan perut
  • Merapatkan kembali tulang pinggul selepas bersalin
Shape-up Lotion Set Bersalin Spa & Ma

KHASIAT SHAPE-UP LOTION
  • Melancarkan peredaran darah yang tersumbat
  • Membakar lemak dan melangsingkan badan
  • Membuang angin dalam badan
  • Melegakan sakit otot dan sendi
  • Mengatasi kembung perut
  • Mengatasi selulit
  • Sangat sesuai untuk ibu selepas bersalin



KHASIAT MINYAK SERI HERBA
  • Melegakan sakit sendi dan tulang
  • Mengatasi masalah kekejangan otot
  • Melancarkan peredaran darah
  • Membantu membuang angin di dalam badan
  • Mengurangkan regangan pada kulit selepas bersalin
  • Mengatasi kembung perut

Gamat Emulsion Set Bersalin Spa & Ma



KHASIAT GAMAT EMULSION
  • Membantu menyembuh luka-luka pembedahan dan 
  • memulihkan fungsi sistem peranakan
  • Mengembalikan tenaga dan megelakkan keletihan
  • Memperbaiki sel-sel yang rosak
  • Melegakan lemah badan selepas bersalin atau sakit
  • Memperbaiki tekstur kulit supaya lebih licin
Set Bersalin Spa & Ma

Cara Pengambilan / Cara Penggunaan Set Bersalin Spa & Ma


Cara Penggunaan Herba Madian Spa Set Bersalin Spa & Ma
Masukkan satu uncang Herba Mandian Spa ke dalam air (bersamaan 3 gayung)
Rebuskan uncang sehingga mendidih dan mengeluarkan bau wangi (15 – 30 minit)

Campurkan air yang telah direbus bersama dengan air biasa sehingga mencapai suhu yang 
bersesuaian untuk mandi.

Jirus air rebusan Herba Mandian Spa ke seluruh badan dari leher hingga ke bawah secara perlahan-lahan supaya air rebusan dapat meresap ke dalam tubuh.

Keringkan uncang yang telah digunakan di tempat yang panas atau terbuka untuk pengunaan selanjutnya.

Peringatan:Elakkan menjirus air rebusan herba ke kepala dan rambut bagi mengelakkan sakit kepala dan keguguran rambut. Gunakan air biasa.


Cara Pengambilan Jamu Ratu Dara Set Bersalin Spa & Ma
Amalkan 2 kapsul 2 kali sehari

Cara Penggunaan Feminine Cleaser Set Bersalin Spa & Ma 
Tuangkan cecair ke atas tapak tangan
Sapu dan cuci miss V sehingga diyakini bersih
Bilas dan keringkan dengan tuala bersih

Cara Penggunaan Plilis Herba Set Bersalin Spa & Ma
Ambil Pilis Herba mengikut kadar yang dikehendaki
Sapukan rata pada dahi

Cara Penggunaan Extra Virgin Coconut Oil Set Bersalin Spa & Ma
Tuangkan sesudu besar Extra Virgin Coconut Oil
Minum 1-2 kali sehari

Set Bersalin Spa & Ma

Cara Menggunakan Tungku Herba Set Bersalin Spa & Ma
Basahkan tungku dengan sedikit air agar lembab
Kukus atau panaskan tungku herba selama
20 minit (mengikut keselesaan)
Lapiskan kain di badan sekiranya tungku agak panas sewaktu bertungku
Tekan tungku perlahan-lahan pada pangkal peha, berhampiran ari-ari/bawah pusat, di atas
perut, dan tumit kaki.

Panaskan semula tungku sekiranya tungku menjadi kurang panas.
Pastikan ia kering sepenuhnya sebelum disimpan untuk kegunaan semula

Cara Penggunaan Lulur Frangipani Set Bersalin Spa & Ma
Basahkan badan dengan air.
Gosokkan lulur secara merata ke bahagian tubuh, leher, dada, lengan hingga ke kaki. 

Seeloknya berikan perhatian pada bahagian tersorok kerana bahagian itu terdapat kekotoran dan sel kulit mati yang tebal.
Setelah selesai, bilas tubuh dengan air sehingga bersih

Cara Penggunaan Shape-Up Lotion Set Bersalin Spa & Ma
Sapukan Shape-Up Lotion di tempat yang bermasalah ataudi kawasan yang anda inginkan
Urut perlahan-lahan selama 2 – 3 minit

Untuk kesan yang lebih cepat, boleh digunakan sekerap yang mungkin seeloknya sebelum tidur.

Cara Penggunaan Minyak Seri Herba Set Bersalin Spa & Ma
Titiskan Minyak Seri Herba pada tapak tangan
Sapukan pada tempat yang dikehendaki
Urut perlahan-lahan di sekitar kawasan yang bermasalah

Cara Penggunaa Gamat Emulsion Set Bersalin Spa & Ma
1 sudu besar (10ml) 2 kali sehari


Harga Promosi Set Bersalin Spa & Ma hanya RM27*.00
Dapatkan sekarang sementara stock masih ada...!!!


Berminat untuk mendapatkan Set Bersalin Spa & Ma...?
                                  

                               WHATSAPP KAMI SEGERA 012.7483550 UNTUK MENDAPATKAN SET BERSALIN SPA N MA.. COD AREA JOHOR, TAMPOI, TAMAN PERLING, LARKIN DAN PASIR GUDANG BERHADAPAN KPJ PASIR GUDANG.. AYUH!!!!


Produk dijamin original, berkualiti dan harga murah mampu milik...!!


TESTIMONI SET BERSALIN SPA & MA


Set Bersalin Spa & Ma



Set Bersalin Spa & Ma



Set Bersalin Spa & Ma



Set Bersalin Spa & Ma 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM KLIK

2be GORGEOUS 360 whitening cream ABP ADVANCE SLIM ADVANCE WHITE V ASIA AILIN SKIN CARE AL RAZI GLUTA STEMCELL ALAT UJI KESUBURAN OPK alphacell AMEYRAH COFFEE COLLAGEN AMYERA BEAUTY FLAWLESS AN NISA THERAPHY SCARF ANASTASIA LIP GLOS ANIVIA- C APAKAH BV MALLS AQUA GLOWSHAPE COOL SLIMMING LOTION AQUA RADIANCEZ GOLD AQUA RADIANCEZ PLATINUM arm shaper ASMARA FRAGRANCE LOTION ATIKA BEAUTY PAYUDARA MINUMAN ATIKA BEAUTY PERFECT LADY AURA MAN TURBO AURA SLIMM aura white AURA WHITE BUBBLY AURA WHITE SMART KIDDIES AURAMEN SOAP AURAWHITE 24K GOLD PLATINUM SKINCARE ORIGINAL MURAH AURAWHITE BODY SPA LOTION AURAWHITE STEAM CELL AURORA IBU KAPSUL MUTIARA UNTUK KULIT CERAH GEBU AURORA SX WHITENING THERAPHY AZ COSMETIC SKINCARE AZANIS SCAR SERUM B RAMPING COFFE BABIES BLINK GOLD Babies blinq 5 in 1 BABIES WHITE PEARL BABMBOO SALT NOURISIHNG SHAMPOO BAMBOO SLIMMING BE FIT beauty umaira BEDAK ARAB bedak tata BEG JENAMA PRADA BEG LOUIS VUITTON BELLA FORMULA bella vita BELLEZA BY SOFIEYA BEAUTY BELLEZA ESSENTIAL BELLYNA HOT SLIMMING BELVYA SCRUB BENEFIT 3 IN 1 BENEFIT GEORGIA BLUSHER BENEFIT HIGH BEAM BENEFIT SUN BEAM BENEFIT THRROB BLUSHER BENGKUNG BENGKUNG ATIKA BEAUTY BENIFIT DALLAS BLUSHER BIO EXTREME SPRAY bio oil biodex biodex bio selusuh BLINQ BEAUTY DRNIK blinq nano serum BLV PINKY GLOW FOUNDATION BOBBI BROWN brush 32pcs BURBERRY SHIRT BUST UP EXPRESS BUTAE COMPACT BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB BVR CALLOGEN BVRC CALLOGEN CARA MENGGUNAKAN LAVAMUD CATHY CHOO 24K AVTIVE GOLD CATUBA PRODUK LELAKI CELAK ARAB DHERBS CELEBRITY LASS MASTER ODOURLESS 50ML CELL 8 CHANTEQ PURNAMA CHRISZEN ANTI-ACNE TEA TREE OIL CHRISZEN EYELINER CHRISZEN MOIST CAKE cocoa collagen plus COFFE ARJUNA DHERBS COFFE AURA PLUS COFFE COLLOGEN AMEYRAH COFFEE RESDUNG MURAH collagen crystal eye mask CREAM IE 100 CRISZEN ANTI ACNE CRISZEN BRIGHTENING ARBUTIN DAN VITAMIN C CRISZEN MOISTURIZING HYALUROLIC ACID d herbs d wajah D-COLLAGEN BY SOFEEYA DIAMOND D'COLLAGEN DALANA CREAM HERBA DAUN RAMA RAMA DE LOVA DERMANIC TRANSCAPE 250MG DERMAX SUPERSKIN 360 DEWY EXTRA WHITENING SAKURA dherbs DIANZ VITAMIN C MURAH DIEM ACTIVE BOXERS DIEM PRODUCT DIOMAND SPARKLE LIPSTIK dna global dnars skin care DOUBLE STEMCELL DRINK DISPENSER DUNIA D'ASTANA easy cooling gel elite s7 murah emilay whitening ERISYA examo EXCEL HOURS LIP GLOSS eye mask callogen EYE SHADOW PURSE ezibreathe EZY SLIM FORMULA FARA BEAUTY SKIN CARE FASHA SANDHA PERFUME FAT BURNER ELITE S7 FAT BURNER JUICE FEEL VOUGUE FOUNDATION FELLINA FELLINA X LOSS ferwhite FIRMATIKA CREAM FIRMAX3 CREAM FLORA MASK DIAN PIXY FURMON garam mandian erisya GARCINIA BURNER GARCINIA HERBA PLUS gc tea GEL AMANI GEL NEW WROLD 55 GLITTERS BY RADIGLOW GLOW GLOWING BEAUTY SKIN DARA ANGGUN GLOW GLOWING BEAUTY SKIN DARA GLOWING SPEED SKINCARE GLUCOS CUT TEA GLUTACAPS 500MG ORIGINAL MURAH GLUTACAPS 500MG PLUS go geous habbatus sauda HAJAH RAMLAH HARUM MALAM HERMES BELT HERMES CDC HEROES MEN WASH HIGHT UP HIJAB PERFUME BY RAIHANNA HONEY BEE VENOM HUDA EYEBROWN PENCIL I AM SEXY LADY WHITENING AND BURN FAT LOTION ibu putih callogen drink IBU PUTIH COLLOGEN DRINK IE LOTION iglow mask INAYAH BEAUTY BOOSTER IRON GYM IZEARA BODY SERUM IZEARA BODYTALK WHITE SLIM ORIGINAL SLIM DIET & SLIM DETOX izera soap JAMU AMIRNA PLUS JAMU JELITA jamu mak dara JAMU RAHSIA BIDAN KAMPUNG jamu ratu dara jamu seri dewi malam JAMU SERI PENGANTIN JAMU WANI- TA janna lawwa JELI GAMAT LUXOR JL LENS BY JL FARA JUS CALIPH SUPPLEMENT KANAK-KANAK 350ML ORIGINAL JUS DURIAN BELANDA JUS GAMOLEX GOLD D HERBS JUS GOYANG RAPAT CHE TA Jus Hidayah Gold plus Collagen JUS NUSANTARA JUS NUSANTARA ALMAS JUS PERSIS DARA JUS SENGAT DARA JUS ZURIAT ATIKA BEAUTY JUWITA DIVINE SEXY FOUNDATION ORIGINAL MURAH K BEAUTY CARELINE k colly sweet 17 K DOLL BEAUTY SKIN K-LINK KABUKI BRUSH KAPSUL D'TRIM KAPSUL MUTIARA SEBIJI SEMINGGU KULIT PUTIH GEBU KERATON COLLAGEN KINOKI CLEANSING DETOX FOOT PATCH kisah pengalaman saya buat sale produk KLOROK CANDY KOPI BABIES BLINQ KOPI PULANG DARA KRIM HERBA KEMBOJA KRIM PAYUDARA ATIKA BEAUTY KWHITE 38 LA BOURSE SHAMPOO LAFIA LASER SERUM NINA SKIN CARE LAVAMUD - KURUS BADAN LAVAMUD PRODUK KURUS LIPSTIK COLLAGEN COKLAT VANILLA LIPSTIK NYX LOOSE POWDER NAKED 4 LOSS KILOS LOSYEN ANUGERAH SEJUTA KASIH HARUMAN EPAL LOSYEN MUSTAJAB EXTRA HOT LOSYEN PUTIH SUSU LOTION IE 100 LOTION MUSTAJAB PATI HALIA LUFFIYA QUEEN ROSEBELLE LUMIGLOW LYANAZ JUICE MAC 120 EYSHADOW MAC 78 EYESHADOW MAC PRO 45 MACHO MAN V'ASIA maixara c essential maixara slim look lotion MANDIAN BIDARA MANJA SIREH MANJA SIREH PENJAGAAN MISS V TERBAIK UNTUK WANITA! MARSHMELLOW WHITEBIES CREAM MASCARA MAYBBLINE milky callagen MINYAK HERBA ASMA MUJARAB minyak kasturi anugerah MINYAK KELAPA DARA NURFERA minyak telon MIRACLE APRICOT SEED MIRACLLE SLIMMING COFFE MN MASCARA DAN EYELINER MOEDER MILK BOOSTER mud face MXT SUPPLEMENT MYMI WONDER PATCH mz secret slim mz soap NAKED 2 NAKED 3 NAKED 4 NAKED 5 NAKED COLOR EYES NAKED URBAN DECAY NANO SOAP NICER DICER PLUS NIKKO PLACNETA WHITE 4 IN 1 NINA SKIN CARE nour ain beauty care NU PREP TONGKAT ALI NUFERA nurbeautyline OBUSE EYEBROW OBUSE LIP TINT OLI CANDY OLI CANDY CERAH BERSERI SEPANJANG HARI! opa snow OPTIMUM OPTI-MEN ORGANIC SPIRULINA ORION TISU PENGELAP BAU BADAN OVISPA SLIMMING AND WHITENING pamoga 6 pamoga master meal PATI IBU PUTIH PEARLQASEH COFFEE PEDI SPIN PELRA COFFE PERAL CAPSULE K LINK PERFECT CALLOGEN PERFECT LADY ATIKA BEAUTY Perla coffe PERLA POTION PERLAKING PIL KUNYIT ANUGERAH PINKYNA WHITE MURAH pixy uv whitening PLATINUM LADYXARA WHITE JUICE EXTRA COLLAGEN POBLING PORE SONIC CLEANSER KAEDAH PENJAGAAN WAJAH TERKINI! PRO JELITA 5 IN 1 PRODUK BABIES BLINK PRODUK D WAJAH PRODUK DARA ANGGUN PRODUK DIABET PRODUK EGG WHITE PRODUK JAMU JELITA PRODUK LAROME APPLE STEAM CELL PRODUK PEAH QUEEN PRODUK SERI DEWI MALAM PRODUK SRI CANTIK PURE SLIM 7 DIMENSI PUTEH PITERA DNARS SKIN CARE PUTIH COLLAGEN DARA ANGGUN QU PUTEH RADIANCE SIGNATURE radiglow ratu mirifica plus RED BELLA PRODUK KURUS RELIAN MASCARA rice milk callogen ROYAL DETOX PLATINUM ROYAL SLIM EXTREME SOLUTION royal slim lishou RR4U TABLET SABUN ACE SABUN ADHA SKIN CARE SABUN AL RAZI SABUN ALPHA ALBURTIN sabun coffe SABUN GENIT PERAWAN sabun kopi sabun kopi susu SABUN MARINE ESSENCE sabun nenas sabun susu beras SATIN SKINZ PREMIUM Saya ajai! SECRET HORMON PIL ADVANCE GLUTA WHITE NEW PACKAGING SECRET SKIN WHITE KAWAII COLLAGEN SECRETLEAF ARGAN CELANSER SECRETLEAF ARGAN OIL 01 SERIES selebrity diet SET BERSALIN AFIAT SET BERSALIN AFIAT BARU SET BERSALIN CEASEREAN SET BERSALIN JAMU MAK DARA SET BERSALIN MAK BIDAN D'HERBS SET BERSALIN MEDIUM SET BERSALIN PREMIUM SET BERSALIN SET NORMAL SET BERSALIN SPA N MA SHAKE N TAKE SHAKE N TAKE 3 SHALICIOUS BEAUTY SECRET MURAH sheshido black mask SIMKAD CELCOM 1 MALAYSIA SIREH LOVELY CARE SIVANA LIPSTICK SKINCARE KAWAII COLLAGEN PHYTO STEMCELL SKINCERITY SLICE O MATIC SLIM FAST DIET SLIMMING SHIRT SLIMRICH BOTANICAL SLIMMING spa q iq SUPRA CRYOLAN SURE KENCANG BREAST SERUM SYMA BEAUTY SKINCARE SYMA WHITE COFFE T'SYA BEAUTY TATI GLOW WHITE COLLAGEN SERUM WAJAH ANJAL CERAH BERSERI TATI GLOW WHITE FOUNDATION TATI SKIN CARE TEA TREE OIL TEH RERAMA TESTIMONI FURMON CREAM TESTIMONI LAVAMUD - KURUS BADAN THALIA EXTRA WHITE MEGAH PERAWAN TONER AZ COSMETIC TONGKAT AJIMAT TOUJOURS ADVANCE COLLAGEN SHOT TROPIKA URBAN DECAY LIPSTICK VARIABLE Y vco catalyst VEE SPRAY VENE SLIMMING LOTION vit b17 VITAMIN ASID FOLIC vitamin c VITAMIN KUKU white light WIRA MALAM WIS PUTIH wonder glow YILI BALO BODY SLIMMING GEL ZIRANA BAMBOO CHARCOAL MAN ZOFEA BEAUTY BUST UP ZUREAT ATIKA BEAUTY